четвъртък, 17 януари 2013 г.

Maybelline-OneByOne & AFfinitoN Mineral

Привет, момичета.

Днес ще поговорим за моят най-най любим бранд на Българския пазар и това е Maybelline.Освен, че продават изключително качествени продукти, цените им са доста прилични и достъпни.
Ето и продуктите, които са ми направили най-голямо впечатление и ги препоръчвам с две ръце..!!!


Maybelline AffiniTONE Mineral

Описание на продукта:

30ml.Стъклено шишенце с пластмасова помпичка и капачка.Цвят SUN BRONZ
 За чувствителна кожа;Слънцезащитен фактор 18;
Без мазнини и талк.Натурален резултат.

Лични впечатления:

ФДТ-на е с малко над средното покритие, но на мен ми е досатъчно, тъй като нямам нужда от пълно покритие. При избор на подходящ цвят, тена ви ще изглежда много свеж и няма да имате ефекта "маска" който всички момичета толкова много се опитваме да избегнем.Консистенцията му е лека и не се усеща лепкав и тежък на лицето, даже напротив.Има богат избор от цветове!!

Maybelline one by one volume' express спирала

Oписание на продукта:

10,4мл.Спирала за обем.
От Maybelline Новата Lash Catcher и формулата на тази спирала работят заедно за да направят миглите ви по-обемни от корените до върха.
Постигане до 400% обем без слепване

Лични впечатления:

Първото, което искам да кажа за тази спирала е, че не слепва миглите, което е и най-голямото и предимство, пред всички други спирали, които съм използвала.Като цяло съм фен на всички спирали на Maybelline, но One by One е моят фаворит....

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря за отделено време!