неделя, 20 януари 2013 г.

MaxFactor Masterpiece Max-mascara

Привет,красавици!
Днешното ревю,ще е за една необикновена спирала и това е MaxFactor Masterpiece Max.



Спирала-за обем и удължаване на миглите,със сравнително тънка и гумена четка (обожавам гумените четки).След като мои приятели ми препоръчаха тази всепризната спирала,реших да я купя.Бях доста впечатлена от ефекта,който даде.Открих,че с един два размаха, сгъстява и удължава миглите,което е страхотно.Още едно предимство, е че разпределя миглите не ги сплъстява и изглеждат много естествено.Лично аз харесвам всичките спирали на Max Factor,но Masterpiece Max ви я препоръчвам с две ръце.Не е водоустойчива,но на мен ми допада.
Разгледайте и други техни продукти на страницата им във ФБ
П.П пост-ът ми е сравнително кратък,не искам да се превръщам със еквилибрист,надявам се да съм била достатъчно изчерпателна.
ПОЗДРАВИ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря за отделено време!