сряда, 16 януари 2013 г.

Twilight..Breaking Down-by ЕSSENCE

-Твърдят света на пламък щял да стане, а други казват, не във лед.За себе си аз избора си зная по-скоро пламъка желая.Но дори и дваж погрома да се случи омразата познавам я добре.Светът със лед унищожение ако получи,то също няма да е толкоз зле.

Е май успяхте да се сетите чии реплики са тези красиви думи написани от Шекспир.
-На Бела от Здрач.Харесвам страшно много тази поредица,и всичко свързано с филма.Бях истински въодушевена като разбрах за серията Breaking Down на Есенс,че с нетърпение дочаках да дойде петък и да се прибера на Плевен,за да си поръчам нещичко.
И така поръчах си колета ми пристигана,и дойте блаженния момент с пробата на продуктите.
Бях поръчала пудра Breaking Down,чeрвило Есенс и очна линия от серията Twilight.
 Breaking Dawn Shimmer Powder
Нека започнем с пудрата:
Съвсем обикновенна кутийка за пресована пудра,лесно се отваря и затваря.Лека е има лек цвят,но е и почти прозрачна на ръката ми се забелязва,но като я поставя на лицето се слива с тена ми,прави кожата много гладка .Няма блясък,но само под определен ъгъл понякога се появява и изглежда много нежно.Почти не я усещам на лицето си,за себе си открих един добър продукт,който завършва целият ми грим перфектно.
LipStick
Breaking Dawn Lipstiсk
Червилото има бляскави частици,които придават металически блясък на устните.Дори да хапвате или пиете кафе,няма да го изтриете защото има голяма трайност.Допада ми като цяло и съм доволна от покупките си.Изглежда много приятно.Цената му е около 4 лева,достъпно и качествено.Страхотен продукт бих си го купила отново,но е доста издържливо и ще карам с него доста време.


Breaking Dawn Liquid Glitter Eyeliner

Само като видях цветовете се влюбих много са наситени,изглеждат много добре нанесени върху клепача и четчицата им е хубава създава гладка линия.Имат блестящ отблясък,който ги прави още по ефектни.Лично аз ще ги слагам за дискотека много добре пасват на почти всеки дискотечен тоалет,доволна съм препоръчвам ви ги ако харесвате тази вид очна линия,траен продукт,не се размазва и не остава по клепача,което е страхотно.

Е надявам се да съм била полезна съвсем скоро ще се снабдя с още продукти на Есенс от тази серия надявам се да е скоро за да бъда още по полезна.Е приятен ден и незабравяйте да се усмихвате и да гледата на всичко от хубавата страна. 

1 коментар:

  1. Аз лично останах силно разочарована от пигментацията на очните линии. :))

    ОтговорИзтриване

Благодаря за отделено време!