петък, 18 януари 2013 г.

Blog Your Heart Out: a TAG

Благодарение на Мери Христофорова(Link) ще попълня първият си ТАГ и много се вълнувам :).


1.What inspired you to start your blog?-Какво ви вдъхнови за да започнете своя блог?

От много много много малка се интересувам от мода и грим,а сега повече от всякога.Също така обичам и да пиша,от дете ми харесва,да пиша разкази,стихове,но не съм се заемала с нищо по сериозно.Възнамерявам след време да превърна хобито си в професия и си помислих,че създаването на мой собствен блог,би изградило развитието ми за напред.

2.How did you choose the theme of your blog?Как избрахте темата на вашия блог?

Темата беше ясна още от началото на създаването на блога,исках да съчетая двете любими за мен неща в едно и да бъда полезна на момичетата,които се затрудняват при избора на продукти.

3.What is the one thing that hardly anybody knows about?-Какво е единственото нещо, което едва ли някой знае?

Ами предполагам,че хората не знаят,че имам страхотно семейство,което много обичам и винаги ме подкрепят.Наистина не мога да се сетя за друго дано това е достатъчно,аз съм прекалено открит човек,което понякога ми пречи.

4.Name three words that describe your style best-Име на трите думи, които описват най-добре на вашия стил.

Ами хм...(емоционална,директна,доверчива и любвеобилна)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря за отделено време!