неделя, 20 януари 2013 г.

Essence-sHimer for eyes,face and body

Здравейте,мили момичета!
В днешния пост,ще ви запозная с един,жизненоважен за мен продукт.Отново ESSENCE е главния герой тъй като,съм адски амбицирана да изкупя всичките им козметични изкушения,колкото и да се опитвам да премина през щанда им,без да се загледам или да не купя нещо,все не ми се получава-това моето си е истинска самозабрава.
Но винаги оставам доволна от всяка една покупка,и ще продължавам да инвестирам в тази марка.Този продукт,за който ще направя Review,може да се използва,както за лице и очи,така и за тяло,което един огромен плюс за марката.

Марка:ESSENCE СЕРИЯ"SUN CLUB"-All Over Shimmer For Eyes, Face and BodyЦена-около 6-7лв.В палитрата има 6 цвята от топлите нюанси,и всичките са универсални.Капакът е прозрачен кутийката е пластмасова,лесно се отваря и затваря,което прави по бърза употребата на продукта.


Може да се превръщам във фанатик,към тази козметика,но я харесвам ужасно много и това няма да е последното ми REVIEW на техен продукт.
За себе си взех версията,която виждате по-горе ,тя е за брюнетки.И двете версии се състоят от 5 кафяви нюанса и един розов цвят, в моята е по-тъмния,в палитрата за блондинки е по-светлия нюанс Аз винаги го използвам ,като бронзант,защото той придава светлинен ефект на лицето и така то изглежда много свежо.Още отначало ме завладя и сега е един от най-използваните продукти в козметичната ми чантичка.Изобщо не е натрапчив и вулгарен цвета при смесването на всички нюанси,даже напротив изглежда много нежно.Цветовете са перфектни и като сенки за очи,с тази изключително добре подбрана алея от топли нюанси,можете да създадете един деликатен грим,с който очите ви да заблестят.Формулата е много лека и високо пигментирана.Много лесно и бързо се нанася и може да наслагвате колкото искате.И въпреки името им изглежда уникално и през зимата.Ако вие търсите подобен универсален продукт,моят съвет е да си го купите.

Преди да завърша днешния си пост ще споделя с вас линк към сайта на ESSENCE,където можете да разгледате новите им козметични продукти.

4 коментара:

  1. Изглежда много добре този продукт!:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да и в предвид цената си върши чудесна работа.! :)

      Изтриване
  2. И аз безвъзвратно влюбена в тях :) а имаш ли представа дали новите им продукти,които видях в сайта вече ги има тук ? :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами честно казано незнам,не съм имала скоро време да изляза и да потърся,но ще съобщя ако видя нещо от новите им продукти.

      Изтриване

Благодаря за отделено време!