сряда, 23 януари 2013 г.

IngLot-cosmetics-Руж и Сенки мат (REVIEW)

Здравейте,скъпи потребителки! INGLOT-VIDEO
В днешната публикация,ще научите много полезна информация относно продуктите на INGLOT cosmetics.Ще ви запозная с историята на марката и нейния създател,също така ще се срещнем по отблизо, с някои от козметичните им изкушения!

(ФБ страница на INGLOT cosmetics)

Е нека започнем с историята...,надявам се да ви е интересно и да ви заинтригува.Така преди цели 25 години Войтек Инглот създава Inglot cosmetics (както виждате марката е кръстена на него).По това време е работил в известна фармацевтична компания,тъй като химията била негова професия,решил да създаде козметични продукти от висококачествени суровини и съставки,които да бъдат достъпни за дамите.Но неговата роля не свършва до тук ,той стои зад всяка нова формула и дизайн.


INGLOT cosmetics е една от най-популярните фирми за декоративна козметика , на изумително достъпни цени.Всички знаем,че е много трудно да се открият качествени матови сенки за очи,които да се преливат лесно и да бъдат трайни.Но INGLOT ни предоставят възможността да избираме между голям асортимент и различни видове,както сенки за очи така и много други продукти.Фирмата ни представи една иновативна за България система,така наречената,"FRЕEDOM",тя ни позволява да създаваме свои палитри,с цветове и продукти,изобщо каквото искаме,в зависимост от личните ни предпочитания.Цените на палитрите,зависят от големината и предназначението си,с модерна визия и магнити,които закрпеват капака за палитрата,за нас става още по-лесна и бърза употребата им.

Сенките за очи са отлична инвестиция,особено ако те са добри.Сенките на INGLOT приковават вниманието ни с богатата си цветова гама.Силна пигментация и необикновена текстура,без недостатъци.Цените са наистина разумни,като се има в предвид,че ги сравняват с MAC  и други много известни козметични компании.Като цяло сенките биват матови и блестящи,но INGLOT  изобилстват от разнообразна продукция.Изборът е огромен,а качеството много високо.До преди няколко години марката беше непозната за нас и за отрицателно време достигнаха величини необятни, за някой козметични фирми.


С огромен патос отворих колета предоставен ми от INGLOT cosmetics,за проба и ревю.И виждайки цветовете и текстурата на първокачествените и елитни  продукти изпаднах в така нареченото състояние на висше удовлетворение.В пратката ми имаше 6 цвята сенки мат и 2 цвята руж отново мат,тъй като исках първата публикация да е точно на тази тема,за да ви  информирам задоволително,за едни от най-търсените и най-често използвани продукти.






Нека да започнем първо със сенките.Изключително добро впечатление ми направи факта,че те не се ронят,следователно са много добре пресовани.Високо пигментирани и издържливи и за да ви го докажа направих един тест,който ще видите на снимките по-долу.След съвсем леко докосване на всяка една сянка,цвета остана на пръста ми също толкова наситен,колкото е и на мостричката,опитах се да го изтрия със суха кърпа,но не ми се получи,цвета както виждате все още се забелязва на пръста ми дори и след упорито триене.Лично на мен този тест,ми доказа,че качеството на един продукт се доловя,  дори само с едно докосване и то съвсем леко.



Мениджърката на INGLOT cosmetics,която е изключително ерудиран и мил човек,беше подбрала чудни цветове.Сенките са лесни за нанасяне,също така можете да напластявате дотолкова,колкото пожелаете и гримът ви няма да изглежда тежък и претрупан.Сенките са повече от изгодни 8,50лв.струва един цвят,моят съвет е да ги пробвате.Мен лично доста ме впечатли консистенцията,която е толкова мека,няма да натоварват клепачите ви.Не се разпрашват,което ги прави идеалните сенки.Огромен плюс за марката е фактът че можеш да си направиш своя палитра,която да ползваш с години.

Цветовете,които виждате са:#322::#366:#364#372:#369:#379

                                             (без база за сенки -също изглеждат страхотно)
Цветовете на ружовете са уникални,имах време да изпробвам продуктите и със ръка на сърцето мога да кажа,че са страхотни.Много издържливи,подчертават скулите и придават свежест на лицето,напълно подходящи за ежедневен лек грим.Моят тен е малко по-тъмен и като цяло единият цвят повече ми подхожда.Но INGLOT имат богата цветова гама и може да изберете,подходящият руж за вашия цвят кожа.Номер 24  е по топъл и блед нюанс,изглежда страхотно нанесен на скулите,придава много семпъл и естествен вид на лицето.Другият е по студен и тъмен цвят,но изглежда страхотно и се прелива лесно.Другото предимство, е че са много икономични, със съвсем малко количество може да покриете частите, на които искате да нанесете руж.

                                                 (#24 и #59 )


Изключително съм доволна от ПР материали,съвсем скоро очаквайте публикация и за други продукти на INGLOT cosmetics.

П.П Статията ми не е обвързана с никакви рекламни действия.Описвам своето лично мнение и не получавам пари за това.Изпратиха ми продукт за тест,не за реклама.

Магазини на INGLOT cosmetics може да откриете в MALL OF SOFIA и Сердика Център София,както и в градовете Пловдив и Варна.Посетете ги ще останете очаровани от идеите и качеството на козметичната марка.

17 коментара:

  1. Много интересен пост.Вдъхнови ме с тези прекрасни цветове да си направя палитра само мат.Много харесвам този магазин,много качествени продукти и любезен екип.Статията ти е съвършена никога не съм чела,за продукт описан по-толкова разбираем начин.Супер.Очаквам и други публикации за продуктите на INGLOT

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много благодаря.Радвам се че статията ти въздейства по този начин Инглот имат огромна цветова гама както мат така и сенки с блясък.Вече започнах да събирам материал за другите статии.Силно се надявам да са ви интересни.

      Изтриване
    2. Твърдо съм решена да те накарам да пишеш за четките,ако имаш разбира се.Интересни са и балсамите им с мокър ефект и продуктът им за засилване на ефекта(незнам точно как се казваше),ако можеш направи ревюта и на тях.И вече заклевам се минавам изцяло на ИНГЛОТ.

      Изтриване
    3. Моите искания за публикации са за четките, гел очните им линии,големите моливи за очи (струва ми се че са най-добрите на българския пазар)но преди да закупя би ми помогнала с мнението си,балсама както каза радост милковкска и сенките трио които се водят,ще ми бъде интересно.

      Изтриване
    4. Радост Милковска и Йоана Кирилова.Незнам дали ще правя ревюта на четките,все още го обмислям,много ми се иска да ги закупя (целия комплект),но трябва да бръкна в семейния бюджет,което не ми се нрави,тъй като наближават семестриалните такси и закупуването на нови учебници.А ако ги заема,ме е страх да не ги нараня или нещо подобно,лично аз не бих рискувала,а и надали ще мога да ги тествам дълъг период от време камоли да ги мия.Идеите ви за пост-ове са добри ще видя как стоят нещата и ще обявя дали ще има статийки за тези продукти.За сенките ТРИО,нямам идея дали ще пусна статия,но ако имам тази възможност с удоволствие ще ви зарадвам.

      Изтриване
  2. Леле ти ме впечатли с изказа си.Журналист ли си?Страхотна статия.Страшен фен съм на INGLOT чета всяка статия свързана с продуктите им.Много е хубаво че си се заела да пишеш,публикации относно различните им продукти,защото като цяло има много малко информация и е трудно да се ориентираш по мострата.Определено ще изпробвам ружовете,много наситени изглеждат.Сенки имам но цветовете са просто перфектни,летни и красиви.Ще следя блога за нови публикации.Така както си тръгнала от рано с подобни статии,ще станеш изумителен блогър.Браво на теб и INGLOT ЗА КАЧЕСТВЕНИТЕ ПРОДУКТИ.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря!Не не съм журналист,но това е начинът ми да се развия в тази насока.Точно това исках да ви запозная с техните продукти и да съм полезна при избора им,защото INGLOT са най-добрите.Влюбих се в цветовете наистина са страхотни.Публикации ще има още,с изчерпателна информация за всеки един продукт.Ружовете са уникални,моят съвет е да ги пробваш,отлична инвестиция.

      Изтриване
  3. Страшна статия.Ще следя блога с интерес.Имам следния към теб въпрос :Аз съм в началото на кариерата си като професионален гримьор и искам да си взема комплекта с четките им,но досега не съм прочела нито една публикация за тях,а винаги разглеждам различни блогове за да се ориентирам.Ти имаш ли четки на INGLOT и били направила ревю,много ще се радвам ако помогнеш за моя избор.За Сигма изчетох 109234 мнения,но за ИНГЛОТ не намерих и едно.Интересни са и ако направиш статия за тях,да кажеш(дали при миене падат косъмчета,разнасят ли цветовете,гребват ли добре,четките за фдт,нараняват ли кожата)това ще е полезно не само за мен.но и за всички които се колебаят между СИГМА И ИНГЛОТ.Надявам се да разбереш смута ми по повод четките.Ако кажеш,че са добри и обясниш как стоят нещата,веднага се хвърлям на тях.Колкото до сенките,използвам ги за клиенти,качествена козметика имам 2 палитри с по 40 цвята,но смятам да ги умножа.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много те разбирам за четките трудно е да се намерят качествени.А сенките са най-голямото ми попадение.Уникални!

      Изтриване
    2. Благодаря Радост за милите думи.И аз като Йоана те разбирам и знам през какво минава човек,докато не открие най-доброто.Аз лично какво ли не съм купувала и съм оставала безкрайно разочарована.Както писах по горе,незнам дали ще пост-вам статия за четките.

      Изтриване
  4. Достойна за адмирации статия.Много добре си описала продуктите.Чудесни цветове.Направих си палитра от 10 цвята сенки 4 мат и 6 с металически отблясъци,също и палитра от 5 червила,много съм доволна и ще инвестирам и в други техни продукти.И аз съм на мнението че четките им биха заинтригували много хора.Аз лично съм кърък в избора на четки и смятам че би било добре да чуя някое мнение особенно за тази марка козметика.Аз съм навитак да разбера повече за гелообразните им очни линии,чувала съм добри отзиви,ако си ползвала плс направи статия.Също така и фдт биха предизвикали сензанция.

    ОтговорИзтриване
  5. Истински щастлива съм че ви е харесала,исках да покажа,качествената декоративна козметика ИНГЛОТ от близо,за да знаете кои са най-добрите.Ще има тема за ФДТ-ните,за гелообразната очна линия ще се консултирам,не искам да останете разочаровани като дам конкретни теми занапред.Лично аз силно се надявам да успея да задоволя всички ваши интереси свързани с марката INGLOT.

    ОтговорИзтриване
  6. Интересна статия,искам да ви кажа че от както Инглот дойдоха в България,забравих напълно за МАC cosmetics,с удоволствие ще кажа,че качеството е идентично,но цената е двойно по малка,което е страхотно.За в момента си правя постепено палитра от 40 цвята.Хубаво е че си написала номерата,за да мога да си взема и тези цветове,защото са много якри и красиви.Ружове имам два но #24 определено ще го имам.Следя блога с интерес и очаквам и други публикации.Прави са момичетата,че има много малко информация,за продуктите на ИНГЛОТ,в блоговете,аз обичам да чета мнения на блогърки преди да закупя нещо.Лично за себе си искам да кажа че свръх много се интересувам от тези продукти: четки (задължително,определено ако чуя мнение за тях ще ги закупя)Базата за сенки,очните им линии (гел и течната) и балсамите с мокър ефект.Благодаря,че ни информираш,за тези продукти,аз съм доволна и от червилата и хайлайтъра,червилата правят устните меки и гладки,а хайлайтъра е удивителен продукт.Ако някой се колебае дали да си вземе червило на ИНГЛОТ,моля недейте ами действайте,издържлива са и няма да съжалявате.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се че цветовете са ти харесали и ще обогатиш,палитрата си и с тези,уникални цветове.Ще ви уведомявам за номерата и цените и на другите продукти,за които ще пиша.За продуктите,които си написала,да биха приковали вниманието на много от вас,ще обмисля идеите ти!

      Изтриване
  7. Забравих да спомена,че си закупих лак на INGLOT,и изобщо не съжалявам за парите,които съм дала,лакирах се в Петък и до сега не е мръднал.Ще обогатя колекцията си и с други лакове от ИНГЛОТ.Ако може напиши статия и за базата за сенки,защото се колебая между ИНГЛОТ И АРТДЕКО,много ще се радвам да чуя мнението ти!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Скоро ще има статия за лаковете на Inglot cosmetics,за момент не съм си помислила,че качеството няма да е на ниво,предвид доказаните им продукти.Определено съм сигурна на 100% че ИНГЛОТ ще бие АРТДЕКО по-точки.Предполагам ще направя статия и за базата за сенки.!

      Изтриване
  8. Откровено съм влюбена в тези сенки!

    ОтговорИзтриване

Благодаря за отделено време!