събота, 5 януари 2013 г.

Welcome to..MySchoolForBeuty

Здравейте!
Тук е моето малко тайно кътче,тук е мястото,където ще споделям,своето мнение,което никога няма да бъде повлияно от външни хора,което ще е винаги обективно и точно,искрено и ясно.Страхотно е че имам възможността да направя нещо,което да е само мое и в него да бъдат събрани всички мои мисли,експерименти,идеи.

Обичам грима,модата,пазаруването,обичам хората,както и страната в която живея,за себе си бих казала,че съм авантюрист,експериментатор,обичам изненадите,приятелите и семейството си.
Стремежът ми е да се науча да разпознавам хората,да разбирам кое би било интересно за тях,кое ги вълнува най-много и кое би ги зарадвало.Ето с тази цел създадох блога си и ще бъда адски доволна ако един ден достигна далечини непознати за мен.
Интересите ми не се въртят само и единствено към гриама и модата,затова името на блога ми е Моето Училище За Красота,не гримът и дрехите правят човека,а за да изглеждаме добре дори без грим и със намачкан половер,трябва да се погрижим не само за външната,но и за вътрешната си красота.
Ще публикувам различни интересни факти,ревюта на продукти,съвети свързани с всичко което ни вълнува и мисията ми е да предизвикам дискусии,спорове,винаги е хубаво когато изкажеш своето лично мнение,и да го браниш със зъби и нокти.Да!Ето това искам да направя,нека засилим самочувствието си,нека бъдем по-разумни и да защитаваме своето,дори да не сме прави!

Ще съм много щастлива ако следите блога ми с интерес,а не просто да сте поредният последовател,моля включвайте се и покажете истинското си Аз!
До скоро и ПОЗДРАВИ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря за отделено време!