събота, 26 януари 2013 г.

INGLOT-Nail Enamel-Oбляни в цвят!

Днес ще поговорим за лаковете на INGLOT cosmetics.Когато видях цветовете се влюбих и нямаше как да не ги изпробвам веднага.В магазините на INGLOT може да разгледате цялото това море от цветове,които малко или много ни карат да се чувстваме щастливи.

Лаковете са издържливи,по-течни са от другите,които съм ползвала и това най-много ми хареса в тях.Четчицата им е малка и супер удобна,разпределя цвета равномерно и изсъхва свръх бързо.За любителите на красивия и гладък маникюр,лаковете на INGLOT са най добрият избор.Консистеницията им е много приятна,блещука на слънце и покрива плътно дори само с един слой.Изглеждат страхотно и  цената им е 11,50лв. за 1бр..Качеството си личи дори и по-снимките.Inglot е една страхотна марка козметика,която винаги може да задоволи,всички наши капризи.Периодично създават нови и нови продукти,които ни завладяват от пръв поглед. 

След първото използване на лаковете на тази марка,останах очарована от факта,че цвета на лака върху ноктите е идентичен с цвета в шишенцето,като имате в предвид,че нанесох един тънък слой.Засъхна за около 5 минути,което е много хубаво и не ми се получиха онези гадни тънки линийки върху вече лакираните ми нокти.Силно ме грабна и четката,която нямаше щръкнали косъмчета,които да развалят цялата визия на маникюра,даже напротив косъмчетата на четката бяха идеално подредени и прави,което спомага за лесно и бързо нанасяне,без зацапвания и други подобни проблеми.
Единственият проблем в моя случай беше,че не можах да реша с кой лак да се лакирам първо.И моя гений ми подсказа да изпробвам всичките.Цветовете които ще видите на снимките са типично пролетни,е все пак идва пролетта,нека да премахнем всички мрачни и студени тонове от визията си и да се насладим на тези прекрасни нюанси,които INGLOT ни предоставят с идеята да се чувстваме и изглеждаме красиви.

Лакът на INGLOT матира уникално нокътната плочка и придава съвсем минимален,но много симпатичен блестящ отенък,доловим на ярка светлина.Цветовете както и номерата им ще видите на снимките долу.


Номерата са :051,#309,#954,#977 и номер 359.


 Един перлен бледо розов нюанс,който изглежда страхотнo и блещука леко.Номер 051 и цената за 1 брой е 11,50лв.


Много дискретен син не натрапчив цвят,с номер 309 и цена 11,50лв за брой.

Ментово зелено,типично пролетно-летен цвят,с номер 954 и цена от 11,50лв.за 1бр.

Жълт пастелен цвят,с номер 977 и цена от 11,50лв. за 1бр.

И последният,но не и по значение е любимият ми лак в елегантен коралов цвят,перфектен както за топло така и за студено време,изглежда наистина страхотно.Номерът му е 359,а цената е 11,50лв.за бр.

Е надявам се че вече сте добре усведомени относно лаковете на INGLOT и може да разгледате и други техни продукти както на страницата им във FACEBOOK (линк)така и в техните магазини,в София,Пловдив и Варна.
Изпробвайте и дишащите им лакове.-Дали дишат?-Определено да!
До скоро!

2 коментара:

  1. Много изчерпателна информация.Цветовете са много красиви,аз също имам лакове от INGLOT и съм много доволна от това,че не вредят на ноктите.Много искам да чуя мнение за четките и базата за сенки,за фдт и балсама с мокър ефект.Очаквам следващ пост.

    ОтговорИзтриване
  2. И на мен коралът ми е любим цвят,лаковете са супер,с удоволствие ще си купя няколко цвята.До сега чух доста добри отзиви.

    ОтговорИзтриване

Благодаря за отделено време!