петък, 18 януари 2013 г.

Св.Валентин!Идеи за подарък..

Здравейте,момичета!

Наближава Свети Валентин,избрахте ли вече подарък за вашата половинка(аз лично все още не съм),винаги чакам последния момент.Тази година няма да залагам на плюшените играчки: сърчица,купидони,мечета с надпис"Целуни ме","Прегърни ме" или тези които казват "ОБИЧАМ ТЕ тооолкова много".За мен това е тооолкова изтъркано,(нищо че съм подарявала същите тези цели 5 години).За тази година искам нещо по-оригинално,нещо значимо,което определено не е от тези "сладурски предмети".За сега нямам нищо на ум,но се разрових в интернет и намерих,няколко идеи от които може би ще се възползвам,ако и на вас помогна удовлетворението ми ще бъде огромно.

Нека започнем с първият подарък,като цяло на мен ми допада идеята за семейна снимка върху чаша,но пък реално погледнато е наистина малко.Представете си следната ситуация;отивате при приятеля си или ..(годеник,съпруг....)и му подавате тази ЧАША,оригинален подарък е ДА,но мъжете не са като нас,думата "сантименталност"не я използват много често,някой даже я нямат в речника си.И прецених че към чашата трябва да има и нещо друго,разрових се и попаднах на ето тази картинка,реклама на еротично бельо,наистина добро допълнение.С един куршум два заека,както се казва.Хем ще зарадвате любимия човек,хем и вие ще се снабдите с нова придобивка.Почти съм сигурна ,че след празника като пие от чашата ще си спомни за вашите лични интимни преживявания в нощта на Свети Валентин.


Ако не сте се досетили,кой е следващия подарък,то веднага ще ви кажа,защото лично мен ме е грабнал(харесвам този вид подаръци).Бутилка качествено вино,любовният елексир,е аз обожавам вината( все пак такава ми е специалността) такааа,да подариш бутилка вино на половинката си е много мило поне за мен,но и тук към нея мисля да добавя и една кутия бонбони във формата на сърца,които да споделите заедно на топло и уютно местенце,може и в близост до камина или на масата в трапезарията докато слушате,любовни бавни песни.Ауу какъв разкош.Според мен е добра идея и половинката ви би се изненадала на подаръкът ви,особено ако не ви е виждал да пиете.






Ако сте от дълго време заедно и вече го познавате до болка,то изборът на идеалният подарък за него ви е в кърпа вързан.След като вече знаете,какво харесва,какво е хобито му,вие вече трябва да сте сигурни към какво да се насочите.При мен нещата са следните;приятелят ми има две основни занимания:риболов и футбол,това са двете му страсти.Естествено няма да му купя:макара,карбонова пръчка или кемпер с който да обикаля язовирите (макар че ми го е намеквал не малко пъти).Не щом обича риболова значи харесва тишината и природата.Един добър подарък е екскурзията до планински курорт и евентуален престой в хижа и да прекарате празника сами сред чистия въздух и звуковете на птиците.Другото му хоби е футбола,купувате билети за актуална среща на отборите,и го водите на стадиона,определено за феновете на футбола това е един добър вариант за подарък.

Ако и вие имате идеи за подаръци за празника на Влюбените ще се радвам да ги чуя.

2 коментара:

  1. Много интересен пост :) Да споделя малко опит :D За първия ни Св. Валентин, аз му подарих боксерки с надпис: Ще ти скъсам шортите ( No judging please :) ) и една красива меденка във формата на сърце, а той ми направи романтична вечеря, която беше готвил 4 часа с майка му на телефона. А за подарък ми подари от онези стъклените кутийки, които като се разтръскат хвърчат сърчица, а вътре имаше наша снимка, като цяло много романтично, много замислено, чак ме хвана срам с моя подарък :D Но тогава с моите приятелки само това измислихме, те подариха същото на половинките си :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :д Наистина доста приятно те е изненадал,хубаво е когато един мъж ти сготви нещо независимо какво,щом се е хванал да готви значи го е направил с мерак кат се вика.Щастливка при мен не би могло да се случи подобно чудо.:D

      Изтриване

Благодаря за отделено време!