вторник, 15 януари 2013 г.

Maybelline Instant Age rewind

Привет,дами!
Много мислих за следващата си публикация,продуктът който ще представя е познат почти на всяка една от вас,но докато събирам материал за другия си пост,реших че трябва да похваля коректорът на Maybelline.

Като цяло информацията за него е доста изчерпана,но все пак ще дам и своето мнение.
Така,много се интересувах от този продукт,изчетох ужасно много статии преди да си го купя.
Моите лични впечатления:
Да започнем с покривноста.Успя да прикрие моите ужасни кръгове под очите,които са ми наследствени и при мен е задължително да използвам коректор.Използвала съм много и на различни марки,кремообразни,течни,но за себе си реших за напред да използвам само този коректор.
Като цяло има много интересна форма както виждате нанася се изключително лесно с този вид (ще го нарека)гъбичка,която е изключително нежна.Също така още нещо много важно е че гъбичката е анти-бактериална,така че няма да се притеснявате че ще се развият бактерии.След употреба просто изтрийте гъбата с кърпичка или памучен тампон.


Вече проблемът ми с тъмните кръгове е решен,ако и вие имате подобен проблем не се страхувайте да го използвате.Издържа супер дълго и е много лек,аз дори и не го усещам за разлика от някой кремообразни коректори,които съм използвала.Снимката по долу е за да ви покажа ефекта на продукта и искам да вметна че тук съм се гримирала 6 часа преди да направя снимката.Надявам се да съм била полезна.!


 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря за отделено време!