неделя, 28 април 2013 г.

M.Asam-Vino GoLd

Здравейте,това лято ще ми бъде супер натоварено,следователно по-рядко ще мога да пиша.То е работа,учене,че и бебе и просто не знам как ще смогна със всичко,което имам на главата си.Естествено ще успявам да се добера до компютър за да прегледам любимите си бюти  блога,но самата аз няма да бъда толкова активна,колкото бях до сега.И то не толкова заради работата и ученето,ами заради Йоан (щурчето) което само сочи с пръст,че иска навън,хубавото е че от юни тръгваме на ясла и ще мога да отдам повече внимание на себе си..

Днес или всъщност тази вечер,ще изкажа личните си впечатления от продуктите на M.Asam,които ми бяха любезно предоставени от представителите на марката за проба.От толкова нерви и умора,кожата ми се "пресуши",тя дето беше суха ами сега хептен по-зле стана.Изчаках да свърша едното кремче,което използвах и отворих новите продукти.

Първоначално,като ги видях и си казах,че с подобно количество мога да изкарам поне година,добре че срокът им на годност  е по-дълъг,защото опаковките не са като повечето от рода на 50-60мл,тук говорим за 30мл. крем за околоочен контур,50мл серум за лице и крем за лице от 200мл ,което си е наистина голям плюс,тъй като парите са напълно оправдани спрямо количеството на продукта.

Чудя се с кой от 3те продукта да започна,всичките ми харесват,но слабостта ми е
Vino GoLd хидратиращ  24 часов крем,който може да се използва както сутрин така и вечер.Пристига в зелена пластмасова опаковка с винтов капак и е удобна и лесна за употреба.Консистенцията му е лека,като цяло.Когато го нанесох за първи път,първоначално ми беше малко некомфортно не за друго,а защото не обичам мазни кремчета,НО този мазен филм се усеща за съвсем кратко време,точно докато попие и усещането на тежест вече го няма.Много съм доволна и изненадана!Хидратира кожата и я прави мека и гледка,като кадифе...Както съм казала не малко пъти,най-обичам да тествам крема вечер за да установя дали има ефект върху моята кожа.Този определено има,на мнение съм че нямам несъвършенства по лицето,но пък видът ми сутрин е много уморен и кожата ми е бледа.Този крем избистря тена и някак умората ми не изпъква до такава степен.Както се вижда от снимките цветът му е доста различен този крем  има бледо-меден цвят,аз съм леко деотонист и не мога да определя с точност,но е видимо по-тъмен от обикновенните.Друго важно нещо е цената,извинявайте читатели мои но такава голяма опаковка,напълно си заслужава цената.Количеството е много,а колко ви е достатъчно за да покриете цялото си лице?Инвестицията е отлична,като се има в предвид и качеството и количеството.





Vino GoLd Околоочен крем-Консистенцията му е мазничка,няма аромати,нанася се сутрин и вечер с нежно "потупване"Цветът му е подобен на този на 24 часовия хидратиращ крем .Опаковката е с помпичка,което го прави бърз и лесен за употреба.Също така забелязах,че опаковките на M.Asam и по-специално серията Vino Gold,са изключително стилни.Относно околоочния крем,производителите казват,че заличава следите от умора,напрежение и недостатъчен сън,справя се с подпухналостта на околоочния контур.Чувствително забавя появата на фини линии и бръчки,успокоява кожата и повишава нейната еластичност.
Моето лично впечатление е че кремът наистина успешно заглажда тази толкова деликатна и нежна зона около очите,попива бързичко и ми допада.Харесва ми резултатът и бих поръчала отново.



Vino GoLd интензивен серум за лице-Честно казано досега не съм слагала серум за лице и нямам база за сравнение,но пък ще изразя своето мнение по този въпрос.Така текстурата му е по водниста от тази на останалите два продукта,мирише много приятно и е нежен към кожата на лицето.Производителят ни казва че това е уникален антиейдж коктейл,в който противостареещият ефект на концентрирани олигопроантоцианиди,ресверитрол,сквален,пептиди и мокроелементи се допълва от подхранващото и защитно действие на витамини,масло от гроздови семки и концентриран екстракт от соя.Заличава следите от умора и стрес,насища кожата с влага и я оставя гладка,свежа и сияйна.
Лично аз го използвам като основа за грим,тъй като заглажда кожата на лицето,естествено преди да нанеса дневният крем или ФДТ изчаквам да попие около 10 минути.

Ако желаете да поръчате може да го направите от сайта на официалният вносител на M.Asam за България - www.bionat.bg

Доскоро!



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря за отделено време!