вторник, 16 април 2013 г.

WishLisT-2013

Хеййй,ето го и моят wishList,та когато ме попитат-Какво искаш за рождения си ден?,аз смело и наперено ще кажа-Вижте в блога ми!
Хаха..сами ще видите за какво иде реч..
DKNY-Donna Karan New York
Еххх,всеки път го заглеждам и като вляза в някоя парфюмерия,се хвърлям на него,но цената му е 150лв,за 100мл.Доста е стряскаща и съм в такова положение,че толкова пари за парфюм не бих могла да отделя.Но аромата му е наистина върховен,знам че си заслужава парите,но когато нямаш възможноста да похарчих толкова,не ти остава друго освен да го прибавиш към WishList-a.
Poudre Signe De ChaneL
Тази страхотна пудра я видях в едно видео на Ели и се влюбих.Този хайлайт е лимитиран и предполагам дори неоткриваем в България,което е много жалко не че щях да се хвърля и веднага да си купя,но поне щях да се утешавам с мисълта,че все пак го има...Приблизителната цена която Ели е сложила е 100лв.
Louis Vuitton
Тук може да ви стане малко смешно,но за мен това е чантата мечта,знам че цената надвишава семейният ни бюджет,но какво пречи да си я харесвам и искам.Пазара е препълнен с реплики,които не струват и 15лв,не бих посегнала към тях и затова си оставам на достъпното Nike,Adidas,Puma,a и отскоро съм все спортно облечена и не ми пречи да изчакам,прекрасния блажен момент в който и аз ще се изкефя с чанта на Louis Vuiton.
DoLche and Gabanna
Ех родните моделки и "зведзи"даже "луни"само с такива парцалки се носят,богатите батковци и чичковци чудеса правят...За съжаление не всеки има този късмет,но аз оставам с надеждата,че рано или късно,подобни ботушки и фустички на марката ще присъстват в моя гардероб...
Patrizia Pepe
Невероятно окрашение,подходящо за мен,обичам нестандартни бижута особено от този тип,няма да споменавам цената,че е плашеща,но е наистина голяма красота..



4 коментара:

  1. Първите 3 продукта са и в моя списък. Жалко, че не са само те, ами расте ли, расте списъкът :D Пожелавам ти да ги получиш за рождения ти ден :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз също сърдечно ти пожелавам да ги получиш,както и аз се надявам за себе си един ден да се похваля с всички тези красоти... :D

      Изтриване

Благодаря за отделено време!