четвъртък, 2 май 2013 г.

Macadamia Natural OiL

Здравейте!
Наскоро не опитах да премахна боята от косата си с reemover няма да казвам марката,но толкова много я изгори,корените ми станаха руси,а надолу ту-червено,ту-рижаво,абе отвратителна работа.Уж този същия reemover,можеше да се използва и в домашна обстановка и сваля само боята,което изобщо не беше така,обезцвети дори местата,на които боя нямаше.

След като видях резултата веднага звъннах на фризьорката си и си запазих час за същия ден,боядиса ме,обра ми върховете и косата ми придоби един значително по добър вид,а и не беше шарена,а с равномерен шоколадов цвят.
Минаха два дни и веднага след като изкъпах косата си пролича,колко е изгоряла.Беше сплетена,суха и безжизнена,нямаше блясък,едва успях да я среша.Никога до сега не е била толкова изтощена и хвърчаща,а приципно е сплеската и права.
Както и да е искам само да наблегна на факта,че беше в ужасно състояние.

Седнах на лаптопа и търсех нещо,което поне до известна степен да реши част от проблемите ми.Разгледах няколко блога,посетих различни форуми и дискусии и се спрях на Macadamia Natural Oil,тъй като прочетох много суперлативи и реших и аз да пробвам.Попаднах на сайта zlatnaribka.com и поръчах моментално,няколко продукта на Macadamia natural oil,пратката ми пристигна до един ден и платих само 3лв за доставка до дома,а общата стойност на продуктите беше около 40лв.

Продуктите на които се спрях бяха: Хидратиращ балсам,Маска за изтощена коса и терепевтично олио.
Побързах да вляза в банята и да изпробвам продуктите.А забравих да кажа,че като допълнение към пратката си получих и подарък мостра на хидратиращия шампоан за коса.Бях много приятно изненадана!

Та към продуктите:
Балсам хидратиращ Macadamia Moisturizing Rinser аз поръчах 60мл.за скромната цена от 6лв и някакви стотинки.Да 60мл.. не е кой знае колко голямо количество,но моята поръчка беше за да тествам продуктите,а ако случайно не ми допаднат да не ме е яд.Но естествено не се оказах права,балсама има наистина страхотен ефект,особено върху свръх изтощената ми коса,резултатът веднага пролича,много ми хареса и аромата,също така и сладкото шишенце,което е супер удобно за употреба.Възнамерявам да поръчам и шампоана но разбира се в по-голям размер.А колкото до балсама,направи косата ми много мекичка и спомогна за разресването и,след употреба забелязах че придоби блясък и по-голяма еластичност.
Консистенцията му е гъста и много приятна,нанася се от корена по дължината на косата,държи се около минута,след което се измива обилно с вода.

Маска за суха и изтощена коса Macadamia Deep Repair 100ml на цена 14,16лв.-Ах маската,има една гъста текстура и е много лесна за употреба.Прочетох в описанието,че за много суха и изтощена коса е хубаво към маската да се прибави и олиото на Macadamia за още по добри резултати,така и направих,всъщност и за това го добавих в покупките си.Маската на има един много впечатляващ аромат,който не е натрапчив,наистина приятен.Успешно разресах косата си,придоби кадифена мекота и блясъка,за който се молех...100мл..аз да съм сложила около 3-4мл..на едно къпане,изглежда ще ми стигне за известно време,но обезателно ще поръчам отново,защото е уникална маска,никога не съм използвала подобна...
ПРЕПОРЪЧВАМ!

Macadamia Healting Oil Treatment-30ml, 11лв и стотинки-
Може да се използва самостоятелно или като добавка към боя,маска,балсам и шампоан.Миризмата му ми напомня на ароматизатор за кола,малко налудничево звучи,но пък я има тази нотка.Аз добавям към балсама и към маската,също така и нанасям малко количество върху мокра коса,за да я омекоти допълнително,както казах много лошо я изтощих и е супер изгорена,хвърчи във всички посоки.Това терапевтично олио не само че не утежнява,но и не омазнява косата,все пак олио е,очаквах да ми се омазни до ден,но не,тя си остана мека,гладка и бляскава.

Надали в близките няколко години ще прибегна към други продукти за коса.Ще си остана на Macadamia natural oil докато не открия нещо по-добро..!



7 коментара:

  1. В последно време и аз за Macadamia се ослушвам. Набелязала съм си маслото и маската. ^^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Според мен трябва да вървят комплект,много ще се изненадаш на действието им..

      Изтриване
    2. Надявам се да е така, защото положението при мен никак не е розово..

      Изтриване
    3. Хаха ами и моето не беше :D приличах на нещо средно между нестригана овца и кукла ТРОЛ :D но определено си заслужават паричките,които не са и толкова много де,не мога да ти кажа,че са мн страхотни и правят чудеса,но пък ми повлияха добре и предвид цената според мен си заслужават...:)

      Изтриване
  2. Определено предизвиква интерес и много се чудя дали да пробвам. Снежана, появи ли се след употребата бързо омазняване на косата? При мен лично това е проблем :( Два дена и косата ми не прилича на нищо.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами честно казано не съм забелязала аз така или иначе си къпя косата през ден и не съм обръщала внимание,но моята фриз. ми каза да използвам два различни шампоана за корените и един за дължината на косата,в моя случей шампоан за обем в корените и шампоан за изглаждане по дължината на косата,та имам в предвид че може да използваш шампоан за мазна коса за корените и Макдамиата за останалата част.

      Изтриване
  3. Ооох, аз много държа на косата си, а в последно време е точно както и ти описваш твоята!!! Много им се каня и аз на тези продукти :)
    http://thingamyjic.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване

Благодаря за отделено време!