вторник, 9 април 2013 г.

DR.RENAUD-Абсорбираща и почистваща маска-ЛАЙМ

Ревю:


Количество:50мл/Цена:39,20лв./в момента намалена на 35,28лв
Срок на годност:12 месеца след отваряне
Производител:Laboratoire Dr.Renaud-Paris
От къде да поръчам:Виталити Клуб
Начин на употреба:Върху добре почистена кожа равномерно се нанася тънък пласт по-цялото лице.Стои се 15 минути,след което се изплаква с хладка вода.Прави си 2 пъти седмично.


Лични впечатления:
Незнам за вас,но аз обожавам маските за лице,дали са домашни или готови,обичам да си правя подобни процедури.Но за съжаление рядко мога да отделя време и сама да си забъркам,затова прибягвам по често към тези от пазарната мрежа.
Маската на DR.Renaud има един много деликатен цитрусов аромат,а цвета и е естествено цвят ЛАЙМ .
Първото което забелязах след употребата и е че стяга порите и избистря тена.Има  освежаващо действие,което се дължи на  екстракта от хамамелис.В състава на маската могат да се открият много полезни за кожата съставки,стягащото и избелващо действие се дължи на екстракта от лайм.
Искам да вметна,че след като е нанесена маската,не стяга лицето,а изсъхва бавно,аз съм фен на тези маски.Принципно не пише дали премахва черни точки,но аз реших да пробвам.Моите не са много де,но имам тук-там по носа,не съм сигурна дали е от маската или от някакъв друг продукт,който съм използвала,но днес забелязах,че ги няма (повечето)...
Силно успокоява раздразнената кожа,много освежава,а невероятния и аромат ме пренася в друг свят...:)Кожата диша и е добре почистена,готова за грим..Изглажда има себорегулиращо действие,наистина е страхотна.. 
Отличен..!

Зелен клей и каолин - абсорбират замърсяванията и имат матиращо действие. Екстракт лайм от семена на грейпфрут - себорегулиращо, антикомедонно, избелващо и стягащо действие. Екстрактът от портокал е богат на витамин C и флавоноди, стимулира ексфолирането на мъртвите клетки от повърхността. Полизахаридът Rhamnose gum действа антибактериално и стяга порите. намалява интензитета и ограничава разпространението на възпалителните процеси, успокоява. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря за отделено време!