вторник, 16 април 2013 г.

"A Discovery of Witches"или "Аз вещицата"от Дебора Харкнес

Здравейте!
Много се радвам че си имам собствен блог и мога да си споделям на воля...реших да споделя с вас и една много интересна книжка,която четох наскоро и тотално ме грабна,за съжаление са две части и втората е неоткриваема за мен и изглежда ще поръчвам от интернет.!
Незнам дали биха ви допаднали публикации за книги,аз чета много и имам много материал,който мога да споделям с вас,моите читатели...
Книгите които харесвам не са типичните любовни романи,които завършват винаги по един и същ начин,харесвам фантастика и криминалета,книгите на Сидни Шелдън,искам да кажа че това е един от най-любимите ми автори,Даниел Стийл,Лиса Джейн Смит,Сандра Браун и още много други...в края на статията ще пусна няколко заглавия и ако ви допада този жанр и се чудите какво да подхванете,горещо препоръчвам...
Книгата е на Дебора Харкнес "Аз вещицата"..
Не съм чела други нейни книги,но начина и на писане много ми допада и определено ще поровя.
Самата книга си е доста дебела,мисля че около 600-700 страници,но си заслужава отделеното време,лично аз се напънах и я прочетох за точно 5 дни,но тогава имах свободно време и можех изцяло да и се отдам...
Четох някъде една статия,със заглавие "Опропастената корица на една прекрасна книга"мисля че беше нещо подобно,там се отправяше критика към издателската фирма и с пълно право.И аз съм на мнение че кориците на такива обемни книги не трябва да са меки,защото само след един прочит  те се захабяват и късат,но както и да е.Другото по интересно нещо е че оригиналното заглавие е сменено,в интерес на истината мен точно заглавието ме грабна,тъй като изживявам всичко с героинята и точно думата "Аз"привлече вниманието ми и веднага си я купих.Оригиналното заглавие е "A Discovery of witches",което ще рече "Откриване на вещици",смяната на заглавието било някакъв рекламен трик,не съм много наясно,но честно казано "Откриване на вещици"отговаря повече на съдържанието на книгата...

Та към книгата,ще разкажа на кратко съдържанието и:
Главната героиня е Даяна Бишъп,която е учен от Оксфорт и от семейство на вещици,но самата тя се бори с личността си и напълно се отказва от силите си.Докато не се среща с един вампир на 1000 години-генетик Матю Клермонт и двамата са заинтересовани от изгубен вълшебен ръкопис АШМОЛ 782.В крайна сметка двамата са привлечени един от друг и се влюбват,въпреки вековните табута,че вампир и вещица са несъвместими и трябва да са врагове.Заедно искат да отключат силите на Даяна Бишъп за да могат да се изправят срещу свръхестествените същетва,които също са заинтересовани от този ръкопис и са против връзката им и поемат на пътешествие във времето...
Книгата е наистина страхотна,привлече вниманието ми и сега ще поръчвам и втората част,която се казва "Нощна сянка",дано този път да е с дебели и некрадени корици,но дори и да е определено ще я прочета...

Във всяка публикация свързана с книга ще препоръчвам няколко заглавия в края..А ето и това които реших да споделя:
Сидни Шелдън-"Гневът на ангелите"
-Едно наистина завладяващо произведение.Главната героиня е Дженифър Паркър,която успява да се издигне като адвокат в САЩ,но попада под разрушителното влияние на двама мъже с много власт в обществото и непримирима омраза един към друг.Животът и се превръща в шеметна поредица от върхове и пропасти...

Надявам се ви е било интересно скоро ще има статия и за други книги,които по един или друг начин са привлекли вниманието ми ...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря за отделено време!