понеделник, 8 април 2013 г.

vitaLity`s WE HO Брилянтен спрей за моментален блясък

Здравейте!
След дълго отлагане,най-накрая и ние решихме да си починем семейно,на вила в Рибарица.Искам да ви кажа,че тук е доста хладно,но пък въздуха е невероятно чист и някак пролетната ми умора,взе да отшумява.Освен,че е много красиво,преди началото на май месец (знаете началото на сезона),цените са доста ниски.Това страхотно местенце се намира близо до Ловеч има много забележителности,спокойствие,уют и тишина.
Та времето е лошо и няма къде да се ходи освен с колата до някоя,механа,но ще поостанем известно време,пък дано да се оправи.
Днес ще се запознаем с един продукт,който придава,много приятен и дискретен блясък на косата.И това  е Брилянтен спрей за моментален блясък на Vitality`s от най-новата им серия WE HO.Искам също да вметна,че освен бляскава,косата придобива и един страхотен аромат,не съм по описването на аромати,но мирише много свежо.


Описание:Естремен спрей за моментален блясък

Опаковка:Флакон от 200мл./
Цената от 25,20лв е напълно заслужена
Аромат:Свеж/приятен
Употреба:Лесна/Впръсква се върху суха коса
Цвят:НЕ
От къде да поръчам: Виталити клуБ


След няколко дневна употреба,спреят вече влиза в любимите ми продукти за коса.Искам да ви покажа,колко изтощена беше косата ми но за съжаление,не съм направила снимка,тук качвам снимка,след употреба на спрея и сами може да видите,колко жизнена изглежда и естествено БЛЯСКАВА.
Употребата му е много лесна,тъй като само трябва да напръскам косата си и тя моментално засиява,но е важно да се знае,че 30см. е разстоянието,което трябва да дели флакона от косата.Незнам аз може би съм пръснала и от по-малко,но не съм забелязала косата ми да се е омазнила по бързо или да слегне,след като съм я повдигнала.

Спреят не утежнява косата,прави я мека и гладка,особено в комбинация с Изглаждащия крем отново от серията WE HO,косата става копринено мека на допир.Пише,че предпазва от начупване,при въздействието на влага.-
Ами да моята е податлива на влажни условия,а тук си е влажно,и искам да кажа че не се накъдря,след като е изправена вече с преса,което е супер.
Колкото до аромата,както вече казах не мога да опиша,тъй като ерудицията ми в тази област не е особено голяма(хихи),но е наистина невероятен,обгръща косата,с този толкова свеж мирис,който ми действа така успокояващо,в това нормално за сезона време.
Оценка:10/10

Какво ми хареса в продукта:
Ами всичко,за момента,не мога да отчета някакъв минус,страхотен е и икономичен.Не омазнява,косата засиява,какво повече да иска човек,освен красива коса,като тези на моделите по списанията,а продукта със сигурност постига този ефект.Продуктите от серията WE HO на Vitality`s са повече от уникални,очаквайте и следващата ми публикация,за изглаждащия крем.
До скоро!



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря за отделено време!