понеделник, 4 март 2013 г.

ESSENCE-Как се нанася пигмент върху маникюр?

Привет,момичета!
В днешния си пост реших да обясня как се нанасят пигментите върху нокти и по-специално пигментите на Essence cosmetics.Те са свръх пигментирани,цветовете са повече от страхотни и работата с тях е много лесна и забавна.
Така искам да ви кажа също че за втори път я правя тази процедура и незнам дали съм се справила особено добре,това вие трябва да го кажете.
Всъщност излиза че знам само два начина за употребата на пигментите върху нокти,едният ще ви го обясня както със снимки така и с повече инфо,а другият е като се разбие лак (с цвят пожелание) и изсипете в шишенцето някакъв цвят пигмент (отново пожелание)след това разтръсквате и нанасяте..Пробвала съм и резултатът е доста ефектен...
Вторият начин е малко по-сложен(поне за мен),но пък така може да си направите цвят,по-ваш избор.

И така нека да започваме...:
1.Изсипах върху алуминиево фолио два цвят от пигментите на Essence..тук използвах розово и синьо...Много ми беше интересно какъв цвят ще се получи.. :)
2.След като отсипах от пигментите,взех базата за нокти на Essence,тя е безцветна и изсипах малко количество върху фолиото..След което разбърках добре.
3.Нанасяне..последната и най-интересна стъпка..
Любопитно ми беше как ще изглежда :P
И воалааа ето го и резулатът::;

Разбира се може да смесите и други цветове..може да са 2,3 или повече,а може и само с един..Всичко е ваш избор...
Ето и снимчица с цветовете на пигментите на Essence,които те ми изпратиха за тест..
Обичам ви Essence,Catrice обожавам продуктите ви,пожелавам вии страшно много успехи...
И да продължавате да ни радвате толкова много..със страхотните си продукти.


До скоро и много ви благодаря!


2 коментара:

  1. Кое е това прекрасно лилаво? Страхотен пигмент е. И цветът на лака, смесица от розово и синъо е много сполучлив.

    ОтговорИзтриване

Благодаря за отделено време!