понеделник, 4 март 2013 г.

DR.SCHELLER-NATURAL & EFFECTIVE

Здравейте,момичета!Както знаете Таота ЕООД организираха кампания,насочена към българските бюти блогове и ни изпратиха по-един продукт за тест.Искренно щастлива съм,че подобна тенденция навлиза и в България и че има все пак хора,които ни подкрепят.
Благодаря ви ТАОТА ЕООД,за предоставената възможност...
Аз получих душ-гел на DR.SCHELLER,с екстракт от нар,подхранващ за нормална кожа.
Честно казано не бях опитвала продукт на тази марка и с голямо любопитство го изпробвах...
DR.SCHELLER казват:
Перфектна нежна грижа с екстракт от нар и ядки,манго и кайсия.
Иновативна,контролирана натурална козметика:
-100% Без силикони
-100% Бе минерални масла
-100% Без изкуствени оцветители
-100% Без парабени 
-Ефективността и кожната поносимост са дерматологично доказани..
Ето и FB страницата на марката 


Консистенцията е много приятна,а усещането след баня е просто невероятно.Има много лек аромат,който създава една приказна СПА обстановка.
След едноседмична употреба на продукта,усетих че кожата ми е далеч по-хидратирана и мека на допир.
Душ-гелът на DR.SCHELLER e един страхотен продукт,който ще си закупя повторно,след като този ми свърши.Тъй като моята кожа е нормална към суха,за мен е огромна трудност да намеря нещо подходящо,което да хидратира до такава степен,че да се чувствам комфортно.
Е за себе си намерих най-доброто,кожата е мека и гладка,отрази ми се отлично,без алергии и други неприятности..Бих казала невероятен продукт.
Цената му е 16,20лв.



 Освен удивителния душ-гел,получих и мостра на дневният крем на Lavera..
Сърдечно благодаря на фирма Таота ЕООД,за страхотните продукти..
Ако искате да разгледате FB страницата им просто кликнете ТУК

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря за отделено време!