събота, 23 март 2013 г.

DR Renaud грижа за тялото

Здравейте,прекрасни!
Днес ми е едно весело и грижите и проблемите оставям настрана.А вие как сте днес?
Какви грижи полагате за тялото си,като хидратация,овлажняване,ексфолиране и т.н.?До преди известно време,си мислех,че не е необходимо да използвам лосиони и млека за тяло,тъй като времето е студено и няма как да се види,ако кожата е суха и повяхнала.Е да но не,овлажняването и хидратирането на кожата е от голямо значение нищо,че ходим с дънки и никой не може да види.Изпитвах дискомфорт,кожата ми беше опъната  много суха и дехидратирана,сякаш нямаше живот в нея :D,трябваше ми нещо,което да овлажнява,хидратира,да мирише добре и ако може да попива бързо,защото не обичам кожата ми да лепне през целия ден...
Ето и на продукта на който попаднах 

Ето и мнението ми относно този продукт:
-Прави кожата ми кадифено мека и я облива в нежния прасковен аромат и незнам защо,но много ми напомня на детството..Продуктът има  прасковен цвят 200мл. е количеството в една опаковка,което е страшно много и с него ще изкарам близо половин година,количеството е доста.Тубичката е много удобна за използване,тъй като не се налага да се бърка вътре и вследствие от това да се замърси продукта.Обгръща кожата с лек филм,който попива буквално за секунди,което е един огромен плюс всъщност за мен е едно от най-важните неща,които трябва да притежава даден продукт..

Лека текстура,лесен за нанасяне и размазване,бързо попива,мирише УНИКАЛНО,прави кожата сатенено гладка и далеч по еластична..
Ето и какви природни блага съдържа млякото за тяло..
Масло от жожоба,праскова и сладък бадем,те реструктурират и осигуряват мекота и еластичност.
Екстракт от етерична праскова,хиалуронова киселина и коктейл от екстракти от праскова,мед,куркума,смокиня и пасифлора,силно овлажняват и регулират нивото на хидратация ,омекотяват и защитават кожата..
200мл./39,20лв може да закупите от Виталити Клуб
Оценка 10/10..Отличен!

Това е другото благинко средство за красива и здрава кожа!
Стъпка 1.. и 2

Това е скраб или ексфолиант за тяло,който също мирише на праскова и притежава цвета на този страхотен плод.
Консистенцията му е кремообразна и съдържа гранулки от костилки на праскова ,които имат за цел да ексфолират и отсранят замърсяванията и мъртвите клетки.
Прави кожата ми кадифено мека,гладка, еластична и приятна на допир.
Лесен е за употреба и почиства до съвършенство,просто се превърна е неизменна част от продуктите ми за баня.
Ако и вие желаете бляскава.свежа,гладка и еластична кожа,ви препоръчвам този продукт с две ръце!
Оценка 5/5

Съдържа масло от костилки на праскова и екстракти от кайсия,алое вера,праскова и органична праскова,те подхранват,хидратират,омекотяват и освежават кожата..
Цена 14,00лв/за 50мл и 200мл./за 50,40лв
Но побързайте защото сега е намален на 12,60лв ето и Линк

Извод: След употребата на млякото за тяло и кремообразният скраб,видимо кожата ми стана далеч по-хидратирана,мека и гладка..
А за марката и дума не може да става,незнам дали съм ви казала но е от Френски произход.Във тефтера ми с желани продукти съм нахвърлила страшно много козметични изкушения на тази фирма,както и на други за които ще говорим по нататък,дано успявам да ви помогна с избора, за мен това е най-важно!
Очаквайте,публикации и за други техни продукти!


4 коментара:

  1. Имам ексфолианта,страшен е,а млякото със сигурност ще го пробвам и то отива в кошницата,леле на мъжът ми ще му побелеят косите като дойдат продуктите :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хахахахахаха не знам,поне няма да съжаляваш за парите си,тъй като това е висок клас козметика и просто не подлежи на коментар,цената е прилична като се имат в предвид резултатите,които ще последват след употреба.Разкошни продукти,

      Изтриване
  2. Аз пък мога да се похваля с млякото за тяло мирише супер и попива бързо,сега има промоции в сайта точно на тези два продукта,може да се възползвате,аз със сигурност ще го направя с една туба мляко за тяло може да изкараш цяла година

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да,така е!Икономично е а и количеството е доста,а цената достъпна.

      Изтриване

Благодаря за отделено време!