събота, 16 март 2013 г.

Първи опити за Домашна торта...

Здравейте..!
Наскоро се опитах да направя шоколадова торта в домашна обстановка..:D:D:D или казано по друг начин "Домашна торта"..Е доколко е домашна,по принцип само крема си забърках аз..а блатовете,от магазина "Естествено" :D
Много исках да направя една "Реплика" на тортата,която поръчахме на малкото лъвче за рождения ден,но мацката която я приготви,явно си пази рецептата в тайна,каза само -На 400мл.сметана 400гр.шоколад...
На мен разбира се ми стана ясно,че това не са единствените съставки,но какво да се прави,казах си,че с шоколад и сметана,няма как да се получи нещо което да не става за ядене...
Напазуравах,прибрах се и забърках крема,рецептата ще видите по-долу,както и начина на приготвяне..
Честно казано,не стана същата,но определено ни хареса и сега продължавам да я правя често,тъй като на моите "МЪЖЕ"им стана любима :D
*Това са първите ми опити да направя торта,да по соленото ме бива,но сладкишите винаги са ми били мъка.. :D
Тук ще ви покажа снимки на тортата,но нямах идея как се прави фундан и за това я оставих така,намазана с крем и шоколадови пръчици...

За крема използвах:
600мл.сладкарка сметана
3 млечни шоколада"Своге"
2 черни шоколада

2 кутии готови блатове..аз използвах тези на фирма "Дома"

Начин на приготвяне:
Разтопяваме шоколада на водна баня,като по време на разтопяването бъркаме сметаната с миксер..
Когато шоколада се разтопи и течноста стане гладка,леко изсипваме в купата със сметаната,но не спираме да бъркаме с миксера.Вече течния шоколад се изсипва на части ,за да стане хубав и добре разбит крем..


След като крема е изстинал и престоял,на хладно..Започваме да нареждам една по-една блатовете и да разнясаме крем по-повърхността(аз слагам Мнооого крем)


Ето и крайния резултат...ммм сега ще забъркам,още една :D

1 коментар:

Благодаря за отделено време!