сряда, 21 януари 2015 г.

Очна линия wet`n wild

Хей, хей...
Въпреки мрачното време навън, искрено се надявам, настроението ви да е на шест и новата ми публикация да ви се хареса.
Имам страшно много нови продукти за ревю.Искам за един ден да пусна статии за всеки един от тях, но уви-не става.
Преди няколко месеца, една моя много добра приятелка от Левски, имена няма да споменавам, Сиска се казва :D..(извинявайте, но не можах да се сдържа, видях нещо подобно в една реклама на Съдебен спор и....просто исках да го напиша)
Та тя беше така добра да ми подари едно малко подаръче, което съдържаше няколко дребни козметични придобивки.
Една от тях беше-очната линия на Wet`n Wild.

Страшно много харесвам продуктите за очи на wet`n Wild и бях много доволна и очарована от подаръка си.А и моята очна линия беше на привършване, така че веднага я отворих и започнах да се мажа с уж добре изучените техники от ютубърските мейкъп гурута, скалъпих една сравнително прилична (малко по-дебела от очакванията ми) линия.Погледнах се в огледалото в банята, защото в спалнята ни светлината беше доста лоша, а исках хубаво да огледам шедьовъра на моите клепачи.Е, огледах се и си казах
 - "Уауу май този път съм я догодила!!" Та така искам направо да ви кажа, какво най-много ме впечатли в този продукт, който така или иначе е главният герой в днешния пост.
Реших да изкажа плюсовете и минусите на продукта с точки, почти като план съставен в началното училище.


Първото и най-хубаво качество на тази очна линия е това, че има матов финиш.Забелязах го веднага след като я нанесох, тъй като предната ми беше с някакъв ужасен "гланциран" завършек, което не ми допадаше.

  1. Бързо изсъхва!
  2. Водоустойчива е!
  3. Предлага се на достъпна цена.
  4. Писецът е мек и не дразни деликатната кожа на клепача.
Какво не ми хареса!

  1. Прекалено течна е и преди да нанесете, моят съвет е добре да отстраните излишното количество от четчицата.
  2. Щеше ми се писецът да беше една идея по-тънък, не че този е дебел, но с него не може да се направи ултра тънка линийка.

Е момичета, това е от мен, надявам се да съм ви била от полза.Но реално тази очна линия е едно наистина добро попадение и си струва да се опита.Цената не я знам, но вие много лесно може да проверите в сайта на марката и съответно да си поръчате, ако ви допада разбира се.


До скоро и целувки!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря за отделено време!