понеделник, 19 януари 2015 г.

NYX-SKINNY BROWN LINER

Привет, момичета!!
Тази година модните тенденции в грима ще претърпят сравнително голяма реформа.Четох наскоро, че 2015г. ще бъде годината на " No makeup-makeup", което ще рече, че натуралната визия, ще е актуална през цялата година.Това до известна степен ме прави мноооого щастлива и се надявам повече сънароднички да променят начина си на гримиране, тъй като всеки ден виждам красиви момичета, които се "омазват" по-начин, който действително не им отива.

Сега искам да направя ревю на един продукт, който си купих на скоро и съм на мнение, че конкретно за тази година, ще е изключително подходящ.
Това е моливът от шоколадовата колекция на NYX.Тя предлага шест варианта на очна линия-матови, сатенени, гланц-моливи и очни линии.
Този, който си купих аз е SKINNY BROWN LINER.
Като цяло не харесвам автоматичните моливи, защото имам няколко разочарования, било то затова че се чупят или изсъхват, но конкретно този се реших да го поръчам, заради цвета, а и когато бързам за мен това е най-добрата алтернатива, която мога да използвам за грим на очите.

Пигментацията на продукта е много добра, цветът е наситено шоколадово кафяв.Нанася се лесно, аз го използвам за подчертаване на долния и горния клепач, като го разнасям с плоска четка, във водната линия не съм го изпробвала и не мисля да го правя, тъй като на моите очи не им понася.Изключително мек и лесен за работа, но ако искате да правите опушен грим с него, трябва да действате по-бързо, защото не му трябва много време за да изсъхне, което за мен е хубаво, защото не се размазва (поне този сезон).
Харесва ми това, че нанесен правилно изглежда доста естествено и ненатрапчиво.Много подходящ е за ежедневен грим, но не пречи да се използва и за вечерен.


Поръчах го от сайта на NYX и като цяло съм доволна!
Цената му е 15,95лв.,като за тази сума ние получаваме 0,31g. продукт.
Производител: NYX cosmetics САЩ.
Произведено в Германия.
Срок на годност: 12 месеца след отваряне.








Като заключение искам да кажа, че освен skinny brown liner от сайта на NYX си поръчах още няколко продукта, на които ще пусна публикации скоро.Незнам как се зарибих по този бранд, до момента не съм оставала разочарована от някой техен продукт, въпреки, че имаше доста негативни коментари по-отношение, на някои техни палитри и тъй като цените им не са сред най-достъпните, ако ще си купувам палитра, то ще заложа на сигурното, като Inglot, Urban Decay, TheBalm и т.н.
Сега ви казвам Чао и нека седмицата ви бъде изпълнена с усмивки и положителни емоции!!

(този го сложих за да е весело :D :D)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря за отделено време!