събота, 24 януари 2015 г.

-(tmi)-Пазаруването -0nline-

Здравейте!
Със създаването на Facebook, online пазаруването започна да навлиза все по-бързо в обсега на нашата държава.Не че преди да излезе-"свръх модерната социална мрежа" хората не пазаруваха от интернет, но като че ли тя до голяма степен подкрепи този вид търговия: създадоха се групи за онлайн пазаруване, страници и т.н.А какъв по-добър начин за разпространение на дадено нещо от Facebook.


Какви са предимствата на online Пазаруването?
-На първо място за мен това е огромният избор.Не мисля, че съществува някакъв продукт, дреха, техника или друго, което да не може да се открие в интернет. 
Никога не ми се е случвало да потърся нещо и да не го намеря и в този ред на мисли, с две ръце подкрепям online пазаруването, точно заради този факт.Не е от значение в кой град/село живея, аз имам достъп до всичко и мога да си купя всичко, което ми е нужно без да излизам от града и да обикалям по-магазините.

-Големите намаления!!!Много обичам да купувам дрехи или козметика на промоция, а в много online магазини, правят едни доста стабилни намелия, които те подтикват да си поръчаш нещо.
Отново имаш голям избор, но цените са намалени двойно.
-Възможността за безплатна доставка!!!
В повечето сайтове имаме възможност да получим продуктите си с безплатна доставка, ако спазим дадените размери на сума за една поръчка, което е просто страхотно.
-Не ни се налага да си вадим дебитна карта за да платим, тъй като имаме опцията "Наложен платеж", но както се досещате тук говоря само за българските онлайн магазини, при тези извън границите на родината, нещата стоят по различен начин.

Какви са минусите на online Пазаруването!!
-Има голяма вероятност да сгрешиш с мерките и дрехата, която си поръчал да не ти стане или да не ти стои по-начинът, който искаш.Да!Това са главните ми притеснения, няколко пъти съм изпадала в такава ситуация и е много кофти, но пък хубавото е че има много сайтове, в които може да се качи несполучливата ваша покупка и тя да зарадва някой нов собственик.Случвало ми се е и да греша с цвета на ФДТ-ните, които съм поръчвала, почти винаги ми се случва да си купя по-тъмен..Съответно веднага след като разбера, че не ми пасва-го качвам в някой сайт за директна продажба.Дааа!!Интернет ни предоставя много, много възможности...

Като цяло, това е, което исках да кажа относно online пазаруването, харесвам го и го практикувам много често, но винаги трябва да бъдем  внимателни и предпазливи, особено от обявите на физически лица, тъй като много често голям процент от тях се оказват измамници!Преди година имах лошият късмет да попадна именно на такъв човек, много бях разочарована и оттогава винаги когато поръчвам от Физическо лице искам, опция преглед, за да съм сигурна, че получавам това, което съм поръчала.
Другото, което ми е направило силно впечатление, е че има много сайтове, в които се предлагат стоки от Китай, чиито цени са доста преувеличени и надценката, която са сложили на даден артикул, в много случаи надвишава 200%-отново много разочароващо, защото в Online магазините на китайчетата мога да намеря тези неща, на минимални цени и предвид факта, че сайтовете им са отворени за целия свят и ни идват с безплатна доставка, често прибягвам до тях, ето и един пример: aLiexpress
Всъщност съм поръчвала само от него и за сега съм оставала доволна почти винаги..
Утре ще пусна един бюти пост, няма да казвам темата, но съм сигурна, че ще ви хареса...




Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря за отделено време!