неделя, 11 януари 2015 г.

Hello Beauty-та, аз отново съм тук!!

Здравейте!
На първо място искам да се извиня за дългото ми отсъствие, не съм забравила, любимото си бюти място, но така се развиха обстоятелствата, че не ми оставаше време за нищо.
НО вече съм свободна и мога да се отдам изцяло на писането на статии, било то за козметика, грим, книги и т.н.За тази година съм решила да има доста промени, по отношение, както върху визията на блога, така и върху темите, имам предвид няма да се ограничавам само с ревюта на продукти, ще вкарам и нови неща, които ме вълнуват и представляват интерес за мен.С което се надявам да ви бъда още по-полезна...Ще има Giveway този месец, не съм правила до сега подобни игри, но през 2015г.ще гледам да засиля тяхното присъствие в блога си.


А сега искам да ви честитя новата 2015г., пожелавам за всяка една от вас, тя да бъде по-успешна от предишната, да ви донесе много положителни промени, успехи във всичко, с което решите да се захванете и най-важното бъдете здрави.

Очаквайте GiveAway-а ми на 15 януари, с който мисля да открия новата година!

Естествено нямаше как да пропусна да ви поздравя с песента, която слушам почти постоянно и немога, а и не искам да спра.Надявам се да ви хареса, насладете и се и ДО СКОРО!!
Целувки, прегръдки....и smileyyy :*



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря за отделено време!