понеделник, 19 януари 2015 г.

MicroCeLL 2000 - Заздравител


Искам да споделя с вас едно мое ново откритие, без което вече тотално не мога.Имам чувството, че този зaздравител прави чудеса с ноктите.Сега ще ви обясня, какъв по-точно е моят проблем и защо потърсих неговата помощ.

Така, от много много малка, имам ужасния навик да си чопля лака.Предимно ми се случва, когато съм нервна, но не се усещам веднага, а след някакъв интервал от време.
Искам да ви кажа, че това е възможно най-ужасния навик, който може да съществува, тъй като никога лака ми не е идеален, имам предвид, че все по ъгълчетата на ноктите ми ще е малко ожулен.Другото още по-лошо нещо, което правя е да чопля ноктите си, дори когато не са лакирани.Ииии ето тогава за мен започват същинските проблеми-деленето на нокътя.В следствие от това, ноктите ми стават хипер меки, чупят се и общо взето не мога да имам онези нокти, за които толкова години си мечтая.
Мислех си, че решението е да си направя ноктопластика!
-Направих си!!!Пълен провал.Момичето ми направи страхотни нокти, но моя навик надделя и започнах да чопля гела, като изобщо не осъзнавах какво правя (вероятно отново съм била ядосана на нещо/някой).
Е не е лесен за чоплене, както обикновения лак за нокти, но и той не успя съвсем да удържи на упорството на "чоплещите"и за няколко дни се предаде.
Записах си час, свалих ноктопластиката и не можах да повярвам, колко зле бяха ноктите ми.А за ноктопластиката казват, че се използват не увреждащи ноктите продукти, дори се води, че гела подхранва плочката.Е да ама не!!Станаха още по-меки, направо се видях в чудо.Нямаше как някой от евтините зaздравители да оправи положението, в което се намирах.Буквално, ноктите ми приличаха, като от постер на филм на ужасите, сериозна съм-страшно беше.Та, порових се малко в Интернет и попаднах на MicroCell 2000, неизвестна за мен марка.Прочетох, няколко мнения по-въпроса с действието му.И се реших да дам не малката сума от около 30лв. с доставката, за този заздравител..В интерес на истината не съжалявам, защото ефект има, малко бавно, но се вижда..Единственото, което не ми допада от продукта е това, че 20 дни трябва да се мажа с него, демек от мен се иска постоянство, което не винаги мога да имам.

Методът е следният:
Първия ден се нанася един пласт.
Втория ден се повтаря с втори пласт заздравител.
Трети ден се изтрива с лакочистител (препоръчително без ацетон) и се повтаря процедурата цели 20 дни.
Е окей, опитах да го направя, но нервите ми издържаха само 10 дни да повтарям, трия, повтарям, трия.Продукта е супер, наистина си заслужава, но освен паричните средства трябва да имате и малко повече нерви, за да го прилагате и да видите пълният ефект.
За сега ноктите ми са добре, изглеждат сравнително прилично, но не мога да спра досадното чоплене, което започна много да ме дразни.Но пък, не знам дали си въобразявам, но се чувствам по-добре, когато го чопля, а и ми действа успокояващо.Ужасен навик, не мога да го премахна, затова, ще се обърна към MicroCell  с молба да разработят, някаква формула на лак, който не позволява да бъде свален без лакочистител.
-MicroCell моля ви, ако четете този пост обърнете внимание на хората с проблеми, като мен.Заздравителя е хубав, но искам нещо, с което като се намажа да не ми е нужен заздравител.
Всичко това в рамките на шегата разбира се!
Чао и лека нощ от мен!!

1 коментар:

  1. Няма не мога. Сама трябва да си наложиш да спреш чопленето, защото е грозен навик. Постави си го за цел и си намери по-приятно занимание, с което да запълваш времето и на което да изкарваш яда си. Ще ти се деформират и плочките, а на женска ръка гледката не е приятна. Проблема в ноктопластиката не е самата нея, а че ти си я свалила. Рядко пиша с такива съвети, но ми прозвуча ужасно как изтезаваш ноктите си. Вземи се в ръце.

    ОтговорИзтриване

Благодаря за отделено време!