понеделник, 19 януари 2015 г.

Колко ни е нужно..?..Размисли и страсти!

Здравейте, момичета!
От известно време доста често започнах да гледам видеа в youtube на американски влогърки на тема " My makeup colection", прави ми впечатление, че тези момичета са се затрупали с козметика, която конкретно на мен би ми стигнала за един живот, но те продължават да удвоят и утрояват "колекцията си".Разбира се в това няма нищо лошо, обичам козметиката страшно много, но този вид колекции пораждат в съзнанието ми един куп въпроси, като:
-Може ли притежател на 29 902бр. червила да следи срока на годност на всяко едно от тях?
-Ако аз имах такова количество червила, дилемата ми относно избор на цвят щеше да е голяма, затова въпроса ми как аджеба решават с кой цвят и марка червило ще са днес?
-Как успяват да запомнят, какъв цвят червило или руж нямат, а отиват на шопинг "примерно"?
(снимката е свалена от интернет)

В общи линии въпросите са много, но това в което съм сигурна аз, е че никому не е нужна чак такава колекция, няма да лъжа, че на мен също ми се е искало да имам поне 1/3 от техните продукти, но след като трезвата мисъл се върне обратно в главата ми, напълно изключва породеното желание за еднотонна козметика.
Не обичам да трупам и винаги гледам да си купя точно това, от което имам нужда, например..
Влизам в Лили за.. да кажем крем за ръце и пяна за коса.Зима е кремът за ръце поне при мен е от огромно значение и винаги имам един в чантата си.Пяната за коса е от също толкова голямо значение, тъй като моята е е свършила и спешно трябва да си купя.НО виждам, че в магазина са заредили от новите единични сенки на Maybelline и въпреки факта, че ги искам от много време, а парите, които имам няма да стигнат за всичко решавам да ги подмина и да се насоча към щанда с продуктите, които са ми нужни.
(снимката е свалена от интернет)

Моята грим-колекция не е голяма, но за себе си имам всичко нужно, в случай че си харесам нещо ново обмислям много време преди да си го купя и не защото се скръндзавя за козметика, а защото обичам всичко, което имам да ми влиза в употреба и да знам че парите ми са оправдани и със сигурност ще го използвам, а няма да си стои на тоалетката ми за декорация, докато не му изтече срока и да ми се наложи да го изхвърля.
Мисля да направя видео на моята колекция, но ако не ми се получат нещата, то със сигурност ще постна тук в блога снимков материал, за да видите за какво иде реч.
Също така обичам да следя хигиената и срока на годност, особено отткъм бялата козметика съм много стриктна и изпълнителна, може да ви се стори странно, но имам един органайзер на който му намерих друго предназначение и в него си записвам кое кога съм отворила и редовно проверявам и пресмятам, колко време им остава на продуктите ми, съответно наблягам на по-честа употреба, за да ги изхабя, кат се вика-до дъно :D

А относно въпроса: Колко ни е нужно..?
Мисля, че основното, което ни е нужно е здраве и любов от нашите близки и приятели.Всичко останало са малки и дребни материални подробности, от които можем да се лишим, вещоманията не ми е при сърце и затова го казвам.
За себе си се искам през новата 2015г. да се науча да бъда по-благодарна на всички, които ме обичат и ми помагат, да не бъда материалистка и да приемам всичко, което ми се случва с огромен патос, тъй като щом се е случило, значи е трябвало да се случи.

4 коментара:

  1. Просто не си маниак, а обикновен потребител :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много интересен пост,изчетох го на един дъх.Наистина всъщност е хубаво да се замисляме от колко главно декоративна козметика имаме нужда и дали всичко,което купуваме ще ни влезе в употреба,а не да вземем някой интересен цвят червило само,защото изглежда добре и в същото време да събира прах в шкафа.Купуването на още и още козметика е някаква мания за притежание,която за съжаление не ме подминава хаха.Още веднъж-страхотен пост!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за милите думи!Както споменах, мен също не ме подминаваше-вещоманията :D

      Изтриване
  3. Страхотен пост, много си права :) На кого са нужни 50 червила ?! ( примерно ) .... като им се харчат пари могат да ги дадат за много други неща..( смислени )
    И аз бях ги начаткала едни размисли на скоро, ако искаш може да погледнеш тук http://monika-todorova.blogspot.com/2014/11/blog-post_28.html
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване

Благодаря за отделено време!