неделя, 10 февруари 2013 г.

magnetic LOOK oт Inglot-_-cosmetics


Inglot long & curly mascara-

спиралата е с тънка и малка четка,което улеснява разделянето и подреждането на миглите .Не сплъстява и не изсъхва бързо и така миглите изглеждат много по естествено.Цената и 21,50лв, а количеството 7,5мл. Позволява и наплъсяване ,тъй като не изсъхва и освен, че удължава тази спирала и извива и то по-много ефектен начин,така че минава и без миглоизвивачка.Цвета е много черен,веднъж нанесена издържа цял ден и е водоустойчива,трябва да се премахва с почистващо средство на маслена основа.Удивителна спирала,текстурата и е малко по-течна от тези които аз съм използвала,предполагам това допринася за перфектният резултат.



Inglot 77 Eyeliner Gel Matte-цена 19,50 за 5,5гр.продукт.


Очната линия е изцяло матова,няма никакви блестящи частици и изсъхва малко по бързо от други,поне тези които аз съм използвала,немога да го отчета като минус,тъй като лично на мен ми допада,и най хубавото е че не зацапва и не се разтича.Много черен,наситен цвят,изключително издържлива и много лесна за премахване.Бурканчето е много леко и практично,като цяло много ми харесва,самият дизайн(всъщност,съм впечатлена от дизайна на всички продукти на  INGLOT).Нанасянето и също става много лесно и при мен издържа един дълъг и изтощителен ден.Консистенцията и е много плътна.Резултатът ми е 10/10 и като ми свърши бих си взела отново.

АМС молив за очи 101-с цена 17,50

За него научих,че първоначално е бил създаден за жените от арабския свят,тъй като се разтича на +50 градуса жега,което е страхотно,защото не съм използвала подобен молив и ми беше много интересно,да видя ефекта от него.Тествах го един пълен ден,тук мога да кажа че издържливоста е наистина голяма,имайки в предвид,че го нанасям във водната линия,по-принцип малко моливи дават този добър резултат.Наистина предизвика интереса ми.Пигментацията е голяма,най-черното черно,което съм виждала.Цвета е наситен и много дълготраен.

2 коментара:

  1. Здравейте,
    Бихте ли ми дали някакъв съвет как да нанасям гел-очната линия, понеже при мен това е някакъв ад! Взех си на Инглот гел-очната линия понеже се влюбих в цвета ( тюркоазено синъо-зелен ), но е истински ад да си сложа и по тази причина съм я ползвала само 2 пъти.. Засъхва наистина адски бързо на клепача, включително и на четката.. На първото око успявам горе долу да я сложа, но когато дойде време да я нанеса и на другия клепач очната линия вече е станала като камък на четката, опитвам да я измия но не се получава, явно е водоустойчива.. наистина много трудно се работи с тази гел-очна линия.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей!Наистина гел очната линия има някои специфики при нанасяне,а тази на Иинглот засъхва изключително бързо и трябва да се работи с нея буквално за секунди,водоустойчива е и много издържлива.Относно нанасянето,трябва да знаеш с кои четки можеш да работиш с нея,аз лично използвам три,но от теб зависи какъв точно ефект искаш да постигнеш.Първата четка е плоска и скосена от едната страна,следващата само плоска,както знаеш те са по жилави и последната е четката с заострен връх..Но според мен тази със заострения връх ще ти е най-лесна за тази работа...
      Докосваш леко в повърхността на продукта и поставяш четката съвсем плътно в основата на миглите по цялата дължина на скосеното снопче, а после полека изтегляш към външната част на окото. Резултатът винаги е перфектен. Ако искаш да направиш много тънка и издължена "опашка" използвай заострената четка само за нея. Останалия рисунък по дължината на клепача е със скосената четка.

      Изтриване

Благодаря за отделено време!