неделя, 10 февруари 2013 г.

Essence Пигменти

Здравейте,красавици!

Снеговете започнаха да се топят и времето ни предоставя възможност за разходки и обиколки по магазините(но нищо чудно отново да натрупа).За съжаление  празниците минаха и сега очаквам с нетърпение пролетта,любимият ми сезон.Е надявам се новата ми статия да ви хареса и заинтригува и да заобичате ESSENCE също толкова,колкото и аз.

Предполагам вече сте разбрали че харесвам продуктите на ESSENCE ,те са ми голяма слабост.Винаги когато отида на пазар в ДМ или дрогерия ЛИЛИ никога не си тръгвам без да си купя нещо от ESSENCE,било то и един гланц или балсам за устни (цените им много ме изкушават).


Първо искам да кажа,че Essence не тестват продуктите си върху животни,което е много хубаво и от една страна затова съм им такъв щур фен.Искам да вметна,че Essence имат и парфюми,аз не съм си купувала,не съм ги изпробвала и не мога да кажа нищо,но доколкото разбрах от други блогове (които не са български)са с много приятен аромат,който изобщо не е сладникав,дори ги сравняват с Marc Jacobs и DKNY цената им е 8.00 евро за 50мл и 3.50евро за 10мл. ароматите са 6 и наистина Essence доказват,че достъпно не трябва да означава евтино.


 Продуктите които ще представя са пигментите на ESSENCE,12 цвята,някои от които от серията Twilight Breaking Down.Но искам да ги представя в по-различна светлина,тъй като пигментите могат да се използват по много начини,реших да ги изпробвам върху лак за нокти и да ви покажа резултата.
Изключително лесно се работи с тях,пигментацията е много висока,както и издържливостта.

Очаквайте снимки и подробно описание за начина на нанасяне и перфектният резултрт.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря за отделено време!