вторник, 19 февруари 2013 г.

GoLden Rose_-_KajaL Stick and SexyBlack-mascara

Здравейте,момичета!
Много съм щастлива, че успях да зарадвам повечето от вас с прекрасните продукти на марката Golden Rose.
Въпреки факта,че аз първа успях да изпробвам тези уникални продукти,много от вас,ме изпревариха с публикациите,останах очарована от вашето положително мнение за тях и най-накрая имам времето да напиша и аз няколко думи относно KajaL stick-a и Спиралата Sexy Black.!



Първото нещо,което ме впечатли най-много и в двата продукта е страхотния им вид.


Спиралата има дантелка,която прави визията и още по-модерна,а подобна четка,не бях виждала никога.С нея се борави доста лесно,нанасянето е равномерно и прави миглите изумително черни.Консистенцията не е нито много гъста,нито прекалено рядка.Нанесена на миглите тя придава обем и удължава,без да спластява,което е повече от страхотно.
Измива се много лесно и не се рони!

Стикчето е супер практичен продукт,може да се използва както за основа за сенки,може да се нанесе във водната линия,както и като очна линия,а нанасянето е много прецизно и равномерно.Цветът е много тъмно черен,а консистенцията е много приятна.Лесно се разнася,изключително издържлив,не се разтича,което е в огромен плюс,както за нас така и за Golden Rose.
Тук също може да се каже че продукта не е труден за премахване.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря за отделено време!