вторник, 15 октомври 2013 г.

Любими и не толкова Любими..

Зравееееейте, милички!
Как се чувствате зимните месеци?
-На мен лично мрачното време ми се отразява подтискащо, ставам ленива иии поспалива.Но пък с нетърпение очаквам Коледните празници. Украсата, горящата камина и уюта на семейният дом ме правят тооолкова щастлива..В тези приятни моменти хората усещат колко обичани са всъщност и колко са горди с близките си.Няма нищо по-скъпо от любовта на семейството.Не трапезата и подаръците правят празника специален а пламъчетата в очите на всеки един от нас.
Малко раничко заговорих на тази тема, но обичам Коледата повече от рожденния си ден и усетя ли октомвриаския студ, минавам на тази вълна. Както и да е, замислила съм да пускам и статии с коледно новогодишен характер като в тях ще ви показвам и най малкия детайл от подготовката ми за тeзи толкова скъпи за мен празници.

 Да минем по същество.
В днешния си пост ще видите какви козметични продукти използват тези седмици, какво е мнението ми и бих ли ги купила отново..
 Студено е и използването но балсам за устни е просто неизбежно. Най-често употребявах този на Нивеа и с него си допаднахме изключително много.Този е с аромат на ягода цената му беше между 3 и 5 лева.Има цвят! Доста червеникав за моя вкус но после започна да ми харесва...Някак му свикнах!Определено ще си го купя пак, но няма да е в този цвят!
Черната очна линия на  BROOKLIN, която купих от кварталното магазинче за скромната сума от 4,00 лева. Като цяло ми хареса, пигментацията и е добра изсъхва сравнително бързо, но не бих я купила отново тъй като моята кожа е много чувствителна особено по клепачите, а четчицата е много твърда и груба.Предположих че и тя ще е добра колкото молива за очи и до известна степен бях права, но писеца ме разочарова...


ECLAT Weekend на Oriflame уникален парфюм.Подарък от свекървата.Уникален аромат за всички сезони..Много приятен мирис,не мога да го опиша, но не е цитрусов..Ще си го поръчам при първа възможност..
Медицински вазелин на Милва с прополис..Използвам го за всяко пресъхнало място по тялото ми ии ми харесва.Подхранва, омекотява и предпазва кожата...цЕна 2,20 но опаковката му е голяма и ще ми стигне поне за 2 зими...


Крем за тяло с екстракт от маслинoво масло от Planet spa на Avon 200ml.Има някакви ексфолиращи частички, много съм доволна. Подхранва кожата много добре, усеща се мека и гладка и мирише много приятно.Ако трябва да бъда честна няма да си го купя пак,тъй като с лосионите,млеката и кремовете за тяло обичам да експериментирам и никога не повтарям.
Figs & Rouge Balm след дълго подхвърляне реших вече да започна да го използвам.Нанасям само вечер, поради отвратителната миризма..Но пък текстурата му се разтапя и определено съм доволна.Няма да го купя, единствено защото харесвам вкусните балсами...
Lovie blusher Руж който съм виждала в почти всички малки магазинчета.Струва 2-3лв и затова бях много скептично настроена взех го на шега, но освен че много ми хареса цвета се влюбих и в резултатите.Ще си купя и други цветове..
Bubchen Soft creme-Купих го за малкия, в мострен размер само за да го изпробвам..Взе че ми хареса и на мен и понякога в по студено и сухо време го използвам е мостричката, голямата опаковка е за малък дечко-той е с привилегия....но добре овлажнява - бебешко кремче не съдържа парабени..!
ERICSON LABORATORIE Biotopic-Това е флуид за тъмни кръгове боря се с тях всеки ден, и вярвайте борбата е много трудна.Виждам леко подобрение, но не е това което исках.А кремчето е доста скъпо, вероятно следващия път ще потърся нещо евтино...Не оправда очакванията ми.!
Wet n wild сенки използвам ги само при нощни излизания :D  за които не остава много време, но пак се ядва. Уу много ми харесват, но са много трудно откриваеми.. :Ж

Foot works от AVON  омекотява и хидратира кожата на краката , ако имате по загрубели пети това е решението..

Мicro Cell 2000 олио за кожички..Има цитрусов аромат ии действа добре на ноктите ми.Много е икономично с това шишенце карам няколко месеца и има още доооста не съм свършила и половината от него..Цена 26лв мисля и ДА бих го купила отново...

Healty mix На буржоа е коректора който използвам най-често и съм писала отделна статия за него...там споменах че вероятно не бих го купила отново, но след много по дълга употреба, реших, че си заслужава..Май му хванах цаката.. :)

И последната ми придобивка от бижутерията е това сладко коленце на Булгари отново подарък от свекървата за рожденият ми ден..Страхотна е тази жена даже се беше уговорила с продавачката ако не го харесам да го сменя с друго.. Е не го смених естествено, много го харесах, сладко и нежно..:)


Лек ден и усмивки от мен..!



















2 коментара:

  1. На мен пък този балсам на Figs & Rouge хич не ми се разтапя и си стои гранулест дори и върху устните.

    ОтговорИзтриване
  2. Ами незнам може би трябва да го затоплиш малко, до разтапяне.

    ОтговорИзтриване

Благодаря за отделено време!