събота, 19 октомври 2013 г.

Chocolate Dream by Oriflame

Ето и какво си поръчах от каталога на Oriflame.Излезе ми доста изгодно да поръчам целия комплект, а балсамчето беше като допълнение, към огромната ми колекция от балсами.
Така искам първо да вметна, че ароматът на шоколад ми е любим, а този е доста силен, което страшно много ми допада.

Ето ги и тях...
Тумбестата опаковка с илюстрираните мъфини е пяна за вана..И понеже вкъщи си нямаме вана ще го използваме като душ гел...
В продълговатото шишенце се намира прекрасно уханния душ гел...Който освен, че мирише уникално, не изсушава кожата, след баня не я усещам стегната и опъната.
Тубичката е кремчето за ръце, принципно както казах обожавам, миризмата на шоколад и ми харева това, че аромата се задържа за дълго...Омекотява и хидратира добре кожата на ръцете, а най-хубавото е, че попива доста бързо..




Балсамчето е с аромат на бадем...Цената му е прилична, също така има още два аромата на шоколад и на череша.В следващата си поръчка определено ще включа и шоколадовия...Добре омекотява и предпазва от сухия студ, който изсушава устните, толкова лошо.
Единственото, което не ми харесва е, че трябва да се бърка с пръст, но пък опаковката е толкова сладка, че спира да ми пречи..





Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря за отделено време!