сряда, 16 октомври 2013 г.

Какво нося в дамската си чанта?

Хеей, прекрасници!
От много време искам да я пусна тази статия, много са ми интересни подобен вид публикации.Та реших да хвърлите едно око и на моите джунджурийки вътре, толкова дълбоко скрити в тази чантаа.
Причината да не пусна тази статия, беше една.Тъй като имам малко дете и си купих две "бебешки" чанти в които да наблъскам всичко, което ми е нужно, за хигиена, хранене и всичко останало свързано с бебето..
И моите чанти така си стояха близо година, много тежко ми беше :D но пък сега ги сменям постоянно..

Тази есен използвам само две основни тъй като имам само две есенни якета и ги съчетавам с тях..Едната е спортна голяма чанта, нея я взимам когато нямам време и много бързам за някъде. Предимно сутрин когато водя малкия на ясла.

Другата е по стандартна, имам предвид че може да се носи с почти всичко.Всъщност ако трябва да бъда честна, махнах всички листи, които се мандахерцаха вътре: платежни, касови бележки, фактури и т.н..Бяха мноооого и незнам защо нямам навика да ги хвърлям в кошчето, натиквам ги и така си стоят до второ нареждане.. :D
Ако можеше да говори, щеше само да реве..:x

Да минем към съдържането:




Портфейл-но него не съм го снимала, поради простата причина, че не успях да го намеря...

Несесер-Купуван е от АVON и в него държа дребните неща, които ще видите на снимките..

Чадър-времето е супер променливо и трябва да сме подготвени.!

Телефон +слушалки-няма как да отсъстват от колектива

Анти-бактериален гел на Бочко-използвам го постоянно.Сменила съм поне 5 такива опаковки, да не говорим че из цялата къща са разпръснати гелчета на различни марки.Много държа на този гел и ми е наистина важен, особено след като родих, тогава ми стана незаменим приятел..

Крем за ръце на Oriflame-много го харесвам, защото попива бързо и не оставя мазен филм.

Мокри кърпи- но тях също ви ги спестих на снимките, защото е една огромна кутия на Нивеа и незнам защо въобще я мъкна със себе си, а не си взема едни малки кърпички, съвсем символични.. :D

Дезодорант на Adidas-мм много хубаво миришее.. (Inlove)

Е май е това..
Ааа всъщност вчера извадих и една книга оттам вече прочетена, много зарибяваща книжка на Даниел Стийл.Захванала съм се да изчета всичките и книги.Досега прочетох две и вярвайте ми много плаках :D

Е до скоро! :*:*:*



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря за отделено време!