събота, 17 август 2013 г.

TAG:30 факта за мен!

Еййй, здравейте!
Ето и един TAG от мен за да наваксам Що годе пропуснатите месеци!

1..Родена съм на 28-ми септември и съм най-любовчийската зодия -Везни..
2.Много държа на приятелите си,както и на човека до мен,но веднъж загубя ли доверие или дадената личност накърни достойнството ми по някакъв начин-Край :Д
3.Обичам морето, но не и животинките в него...ЪъЪ
4.Имам колекция от (пластови :D) салфетки над 500бр. Уникални са!:D
5.Понякога съм много ленива, кво ти ленива същински мързел!
6.Средното ми образование е със специалност "лозаровинар", като цяло не успях да се сприятеля с ножиците и мотиките,но беше много забавно в часовете по практика.
7.Обичам да си чопля лака,ама наистина много обичам.Лаковете ми свършват бързо,защото се лакирам ако не всеки,то поне през ден.
8.Не харесвам примитивния начин на живот и мразя почивките на открито. Пропускам всеки къмпинг.
9.Имам панически страх от жаби и гущери, змиите бих могла да ги преживея, но не и това.
10.Всички знаем, колко е вредна колата, но за мен е най-доброто "пиво" през летните месеци.
11.Имам син, който родих естествено и съм горда със себе си, че преживях 7-те часа адски мъки.
12.Обичам да готвя, чистя,но не и да мия съдове..!
13.Разтоварвам се с хубава книга.
14.Не мога да плувам, а съм дете на 21-ви век.
15.Винаги правя няколко неща едновременно, поради простата причина, че всеки път бързам за някъде.
16.Една от най-лошите ми черти е че съм много открита.
17.Доверявам се дори на хора, които съм срещала 3 пъти.
18.Имам мания да си купувам чанти!Колкото повече-толкова повече!
19.Мечтата ми винаги е била да стана актриса..жалко, но факт!
20.Имам 5 прабаби! :О:О..Жените в семейството ми са дълголетници.
21.Страх ме е от самотата.Имам огромно семейство и не мога да си представя, живота без тях.
22.С приятелят ми още от училище живеем заедно, имаме едно страхотно детенце и се радваме на всеки момент един с друг. Ученическата ми любов остава вечна.!
23.В девети клас, имах 2-ка по физическо, естествено само за срока. Везните сме си лениви.
24.Винаги най-добрите ми приятели са били мъже.
25.Перфектната работа за мен е-Лесната :D
26.Винаги съм се чудила, от какво сме произлезли и дали историята за австралилопитека е вярна, искам да разгадая тази мистерия. :D
27.Не съм набожна влизам в църква само на Великден и когато съм поканена на кръщене.
28.Любимият ми празник е Коледа, тогава цари уют и всички са щастливи. Обичам усмивките и подаръците под елхата.
29.Вредният ми навик е тютюнопушенето и не мисля, че бих могла да спра.
30.Любимата ми е певица е Adel, а след нея Ellie Gouding.

Ее изморих се!
Приканвам всички, които не са попълвали този мъчителен TAG, да не се спотайват. :)
Лек ден от мен.!

2 коментара:

  1. Колко много си приличаме само! Браво, че си решила да родиш по естествен начин! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей, прекрасна:)
    Номинирах те за The Versatile Blogger Award,
    защото харесвам стилът ти и блогът също:)
    http://svetlanabeauty.blogspot.com/2013/09/tagthe-versatile-blogger-award.html
    Ще се радвам да отговориш:)

    ОтговорИзтриване

Благодаря за отделено време!